To powinno być załatwiane od razu. Powinniście przyznawać środki długoletnim użytkownikom, a samemu sobie wyjaśniać problemy. Bezprawnie przetrzymujecie środki swoich klientów co jest nie do pojęcia!
Tak wczoraj. Nr zgłoszenia to 014746/032021 - jestem dziennikarzem i będę chciał to nagłośnić bo to chyba jakiś zart. Powiedziano mi na infolinii ze 19 dni macie na rozpatrzenie tego co jest kpina. Jestem klientem Waszego banku od wielu lat. Prowadzę zarówno konto firmowe jak i prywatne, ale widzę, że czas od was uciekać i nagłośnić ta sprawe na Youtube aby ostrzec innych przed błędem jakim było z...
Witam. Dnia 14 Marca 2021 o godzinie 23:50 wpłacałem blikiem środki na konto mojego kolegi. Było to 500 PLN. Po podaniu kodu i zaakceptowaniu go bankomat wyświetlił OUT OF SERVICE i się wyłączył. Nr bankomatu to RNET4509. Proszę o jak najszybsze załatwienie mojego problemu. Złożyłem reklamacje przez opcje wiadomości w bankowości mobilnej, ale nie dostałem żadnego nr zgłoszenia. Pozdrawiam