Odpowiedz

Re: Xiaomi Mi Band 6 NFC

Obecnie nie mamy w planach tego rozwiązania

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
563
125
04-09-2015
Wiadomość 21 z 24 (7 304 wyświetleń)

Re: Xiaomi Mi Band 6 NFC

Czy można podpiąć kartę przedplacowy mastercard ing do płatności xiaomi pay?
Ewentualnie kiedy ing wprowadzi płatności xiaomi bo inne banki idą z duchem czasu a tu cisza....
Odpowiedz
0 Lajków
Ahmaret
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
12-03-2023
Wiadomość 22 z 24 (7 200 wyświetleń)

Re: Xiaomi Mi Band 6 NFC

Nie możesz dodać karty ING do płatności Xiaomi. Nie mamy takiego rozwiązania. Nie mamy również informacji, by miało się to zmienić w najbliższym czasie. 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
563
125
04-09-2015
Wiadomość 23 z 24 (7 166 wyświetleń)

Re: Xiaomi Mi Band 6 NFC

Czyli najwyższy czas zmienić bank jeśli nie idzie z duchem czasu
Odpowiedz
0 Lajków
Ahmaret
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
12-03-2023
Wiadomość 24 z 24 (7 130 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Re: Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku Emotikon: Szczęśliwy Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy