Odpowiedz

Witam

Mam pytanie odnośnie moich ostatnich płatności blikiem, otóż zapłaciłam blikiem za telefon oraz za przedmiot zakupiony na allegro (obie transakcję tego samego dnia), po obu transakcjach dostałam powiadomienie mailowe o przekazanych na konto odbiorcy środkach. Moje saldo pomniejszyło się o te kwoty. Po dwóch dniach zwrócono mi pieniądze z tych transakcji znowu na konto mimo że rachunki zostały podobno opłacone, czy to jakiś błąd? powinnam zapłacić jeszcze raz?

Proszę o szybką odpowiedź 

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
KInia
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
01-01-2018
Wiadomość 1 z 2 (10 357 wyświetleń)

Wczoraj występowały problemy z prawidłowym prezentowaniem transakcji BLIK. Jeszcze wczoraj wyprowadziliśmy ten błąd. 

Przepraszam za niedogodności z tym związane. 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
145
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (10 287 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy