06-12-2015 00:14
06-12-2015 23:51
07-12-2015 09:25
Podaj nam proszę adres w którym ma miejsce taka sytuacja. Sprawdzimy to.
07-12-2015 13:20
07-12-2015 13:56
Dziękujemy za informację. Przekazaliśmy zgłoszenie. Sprawdzimy jak działa to urządzenie zgodnie z Twoimi wskazówkami.
10-12-2015 13:03
22-12-2015 01:06
22-12-2015 21:31
Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość.
27-04-2025Jeśli podczas korzystania z Profilu Zaufanego trafisz na informacje, że potrzebne jest Twoje drugie imię, możesz spróbować uzupełnić je ręcznie. Musi być zgodne z informacjami podanymi w Twoim dokumen
... 26-04-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |