06-12-2015 00:14
06-12-2015 23:51
07-12-2015 09:25
Podaj nam proszę adres w którym ma miejsce taka sytuacja. Sprawdzimy to.
07-12-2015 13:20
07-12-2015 13:56
Dziękujemy za informację. Przekazaliśmy zgłoszenie. Sprawdzimy jak działa to urządzenie zgodnie z Twoimi wskazówkami.
10-12-2015 13:03
22-12-2015 01:06
22-12-2015 21:31
Proszę skontaktuj się w tej sprawie ze swoim doradcą kredytowym. Tutaj nie mamy możliwości sprawdzenia tych informacji.
13-05-2024Żebyśmy mogli to sprawdzić, skontaktuj się z nami na czacie w bankowości - znajdziesz go po zalogowaniu na dole. Blokada możliwości wykonywania screenów jest związana z bezpieczeństwem.
13-05-2024Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że
... 12-05-2024