12-10-2020 17:05
Witam. Co mogę zrobić w zaistniałej sytuacji, która jest na dodanym zrzucie ekranu?
13-10-2020 17:09
@patkil19 nie widzę załączonego zrzutu ekranu napisz proszę jaki masz kłopot z zalogowaniem?
Żebyśmy mogli to sprawdzić, skontaktuj się z nami na czacie w bankowości - znajdziesz go po zalogowaniu na dole. Blokada możliwości wykonywania screenów jest związana z bezpieczeństwem.
13-05-2024Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że
... 12-05-2024Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów zgłoszenia.
Przekazaliśmy natomiast prośbę o przyspieszenie sprawy do zespołu, który zajmuje się reklamacjami
12-05-2024
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |