Odpowiedz

5 zasad Społeczności ING

  1. Traktujemy Cię jako użytkownika Społeczności ING nawet, jeśli nie masz konta i „tylko przeglądasz”.
  2. Jeśli chcesz zadać pytanie lub odpowiedzieć na inne – załóż konto.
  3. Moderatorzy to fajni ludzie, ale jeśli: naruszasz regulamin, netykietę lub podszywasz się pod kogoś innego – mogą Cię ostrzec, a później zbanować.
  4. Twoje wpisy pojawiają się automatycznie, a Moderatorzy sprawdzają ich zgodność z regulaminem Społeczności.
  5. Wpisy mogą zostać usunięte, gdy:
    a. są niezgodne z regulaminem;
    b. są niezgodne z prawem i dobrymi obyczajami, w szczególności obraźliwe i wulgarne;
    c. naruszają prawa i dobre imię ING Banku Śląskiego;
    d. naruszają prawa osób trzecich (szerzą nienawiść rasową, są obraźliwe dla cudzych uczuć religijnych, godzą w godność, naruszają prywatność lub inne dobra osobiste);
    e. są reklamą lub spamem.
PawełS
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
22
17
06-08-2015
Wiadomość 1 z 5 (37 143 wyświetleń)

Re.: 5 zasad Społeczności ING

Proponowałbym dodać jeszcze punkt (w sumie to do regulaminu) odnośnie pracowników banku obecnych na forum - ci którzy pracują w banku niech mają odpowiednią etykietkę tak jak to jest w większości takich przypadków.
xtr
xtr
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
56
26
29-11-2015
Wiadomość 2 z 5 (36 032 wyświetleń)

Re.: 5 zasad Społeczności ING

@xtr, to, o czym mówisz, jest wpisane w nasze wewnętrzne zasady. Regularnie sprawdzamy nowo założone konta i oznaczamy pracowników.

Odpowiedz
0 Lajków
PawełS
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
22
17
06-08-2015
Wiadomość 3 z 5 (35 964 wyświetleń)

Re.: 5 zasad Społeczności ING

@PawełS nie wiedziałem o tym, dzięki za wyjaśnienie, tu nie chodzi oczywiście o żadne negatywne naznaczanie tylko jasną sytuację.
xtr
xtr
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
56
26
29-11-2015
Wiadomość 4 z 5 (35 933 wyświetleń)

Re.: 5 zasad Społeczności ING

Jestem w grupie pracowników, ale również jestem Klientem banku i głównie z tej perspektywy możecie liczyć na podpowiedzi czy porady. Wy, Społeczność jesteście dla pracowników, my jesteśmy dla Was. Niech Społeczność będzie swobodną platformą wymiany zdań, opinii czy wiedzy. Myślę zatem, że wzajemny szacunek będzie dobrą podstawą do jej tworzenia.

GrzegorzG
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
78
12
30-01-2016
Wiadomość 5 z 5 (35 921 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: wniosek o uruchomienie transzy w Moim ING

@czarna666 Wystarczy, że do nas zadzwonisz. Znajdziemy wniosek Emotikon: Szczęśliwy 

 

26-01-2021
Re: Re.: Czas oczekiwania na decyzję kredytową

Przerażający jest ten czas oczekiwania... Dodatkowo na infolinii trudno uzyskać jakieś informacje, gdyż konsultant odsyła mnie do mojego doradcy. A ja właśnie mojego doradcę chcę sprawdzić, czy wszyst

...

26-01-2021
Re: Konsolidacja pożyczek

Przez Społeczność nie sprawdzimy tego Emotikon: Smutny
Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub zadzwoń na całodobową infolinię pod numerem 32 357 00 69.
Postaramy się to wyjaśnić. 

25-01-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy