Odpowiedz

5 zasad Społeczności ING

  1. Traktujemy Cię jako użytkownika Społeczności ING nawet, jeśli nie masz konta i „tylko przeglądasz”.
  2. Jeśli chcesz zadać pytanie lub odpowiedzieć na inne – załóż konto.
  3. Moderatorzy to fajni ludzie, ale jeśli: naruszasz regulamin, netykietę lub podszywasz się pod kogoś innego – mogą Cię ostrzec, a później zbanować.
  4. Twoje wpisy pojawiają się automatycznie, a Moderatorzy sprawdzają ich zgodność z regulaminem Społeczności.
  5. Wpisy mogą zostać usunięte, gdy:
    a. są niezgodne z regulaminem;
    b. są niezgodne z prawem i dobrymi obyczajami, w szczególności obraźliwe i wulgarne;
    c. naruszają prawa i dobre imię ING Banku Śląskiego;
    d. naruszają prawa osób trzecich (szerzą nienawiść rasową, są obraźliwe dla cudzych uczuć religijnych, godzą w godność, naruszają prywatność lub inne dobra osobiste);
    e. są reklamą lub spamem.
PawełS
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
22
17
06-08-2015
Wiadomość 1 z 5 (105 538 wyświetleń)

Re.: 5 zasad Społeczności ING

Proponowałbym dodać jeszcze punkt (w sumie to do regulaminu) odnośnie pracowników banku obecnych na forum - ci którzy pracują w banku niech mają odpowiednią etykietkę tak jak to jest w większości takich przypadków.
xtr
xtr
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
56
28
29-11-2015
Wiadomość 2 z 5 (104 424 wyświetleń)

Re.: 5 zasad Społeczności ING

@xtr, to, o czym mówisz, jest wpisane w nasze wewnętrzne zasady. Regularnie sprawdzamy nowo założone konta i oznaczamy pracowników.

Odpowiedz
0 Lajków
PawełS
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
22
17
06-08-2015
Wiadomość 3 z 5 (104 351 wyświetleń)

Re.: 5 zasad Społeczności ING

@PawełS nie wiedziałem o tym, dzięki za wyjaśnienie, tu nie chodzi oczywiście o żadne negatywne naznaczanie tylko jasną sytuację.
xtr
xtr
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
56
28
29-11-2015
Wiadomość 4 z 5 (104 319 wyświetleń)

Re.: 5 zasad Społeczności ING

Jestem w grupie pracowników, ale również jestem Klientem banku i głównie z tej perspektywy możecie liczyć na podpowiedzi czy porady. Wy, Społeczność jesteście dla pracowników, my jesteśmy dla Was. Niech Społeczność będzie swobodną platformą wymiany zdań, opinii czy wiedzy. Myślę zatem, że wzajemny szacunek będzie dobrą podstawą do jej tworzenia.

GrzegorzG
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
78
13
30-01-2016
Wiadomość 5 z 5 (104 307 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Ogromny problem - jedna osoba w reprezentacji przy dwuosobowym schemacie akceptacji

Dzień dobry, czy udało się rozwiązać powyższy problem? I jeżeli tak to w jaki sposób, ponieważ mierze się dokładnie z tym samym problemem, jestem całkowicie zablokowany jeżeli chodzi o wysyłanie przel...

10-03-2025
Re.: Problem z zaciągnięciem kredytu gotówkowego

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Tutaj nie możemy sprawdzić Twojego wniosku i odnieść się do jego szczegółów. Jeśli złożyłeś reklamację w tej sprawie, to odpowie na nią analityk kredytowy -

...

10-03-2025
Składanie wniosków - wygaszanie oraz blokowanie ekranu

Cześć, 

 

Chciałbym poruszyć dziś temat usypiającego się ekranu podczas składania np. wniosku kredytowego. 

 

Podczas składania takowego wniosku, po zaledwie 10-15 sekundach ekran się przyciemnia, po czym

...

10-03-2025