22-12-2016 08:50
Witam,
W niedzielę złożyłem na adres restrukturyzacja@ingbank.pl wniosek o restrukturyzację, dzisiaj mija czwarty dzień roboczy, a ja nadal oczekuję chociaż na informację o rozpoczęciu jego przetwarzania.
Czy jest jakiś czas w którym ingbank musi się ustosunkować do wniosku?
22-12-2016 13:28
Jeśli masz pytania dotyczące statusu wniosku to skontaktuj się proszę bezpośrednio z działem Monitoringu i Restrukturyzacji:
+ 48 32 357 00 76, godziny kontaktu: 8:00 do 18:00 (poniedziałek-piątek).
Każdy taki wniosek rozpatrywany jest indywidualnie.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |