22-11-2017 22:34
23-11-2017 19:06
Przez forum nie jestem w stanie tego sprawdzić, napisz do nas wiadomość w swojej bankowości internetowej i zweryfikujemy Twój wniosek. Jeśli zależy Ci na czasie to możesz również zrezygnować z danego wniosku i przyjmiemy nowy na naszej infolinii - 32 357 00 69.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025