21-10-2025 11:49
Dzień dobry.
Mam niestety wypowiedzianą Umowę pożyczki i do spłaty jeszcze trochę pozostało.
Kontaktuje się ze mną kancelaria windykacyjna Koksztys w tej sprawie i chce tylko rozmawiać przez telefon. Nie przyjmuje żadnych moich wniosków ani próśb drogą elektroniczną.
Oczywiście chcę dokonać spłaty zadłużenia, ale mimo wszystko chcę aby to było przeprowadzone rzetelnie a nie przez telefon.
Co mogę z tym zrobić?
Dostępu do konta osobistego już nie mam...
22-10-2025 12:10
Możesz skontaktować się w tej sprawie z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 71, a sprawdzimy, co możemy zrobić.
Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00.
Nie korzystam z przeglądarki , to się dzieje w Waszej aplikacji , pamięć wyczyszczona.
12-11-2025Nie mamy obecnie takich zgłoszeń. Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną, jeśli korzystasz z aplikacji, lub wyczyść cookies w przeglądarce, z której korzystasz - to powinno pomóc.
12-11-2025Jest błąd w aplikacji ING za każdym razem gdy chce przejść w aplikacji do maklera giełdowego zostaje wylogowany z apki
12-11-2025