05-03-2017 09:56
@Kasia88 Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce. Ciężko mi odnieść się do niej bezpośrednio, ponieważ przez forum nie mam żadnego dostępu do danych klientów. Proszę napisz do nas przez bankowość elektroniczną. Dzięki temu nasi analitycy będą mogli się odnieść do Twojego pytania.
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
6 | |
3 | |
3 | |
3 |