Odpowiedz
Witam! Jestem klientem Ing od 10 lat.Chciałam sobie dobrac jeszcze gotówkę niestety mam zrobioną blokadę( nie wiadomo z jakiego pwodu )i połączyć w jedną ratę. Pisząc wiadomości do Banku dostaje różne odpowiedzi sprzeczne z sobą. Nigdy nie spóźnilam się z spłatą
Odpowiedz
0 Lajków
Xxx66
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
11-04-2017
Wiadomość 1 z 2 (5 942 wyświetleń)

Re.: Kredyt

Przez forum nie mam wglądu do Twoich danych i nie mam jak sprawdzić Twojego wniosku. Proszę o kontakt telefoniczny z naszą infolinią - 32 357 00 69.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (5 854 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione


@DominikaW:

Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne. 


To chyba będz

...

18-11-2024
Rangi w społeczności

Dzień dobry, jestem tutaj nowa Emotikon: Szczęśliwy i nieco pogubiona Emotikon: Mrugający Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,

...

18-11-2024
Re.: ING Księgowość - Działalność nierejestrowana

Obecnie usługi ING Księgowość dedykowane są wyłącznie dla działalności rejestrowanych, jednak analizujemy taką możliwość.

18-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy