Odpowiedz
Witam! Jestem klientem Ing od 10 lat.Chciałam sobie dobrac jeszcze gotówkę niestety mam zrobioną blokadę( nie wiadomo z jakiego pwodu )i połączyć w jedną ratę. Pisząc wiadomości do Banku dostaje różne odpowiedzi sprzeczne z sobą. Nigdy nie spóźnilam się z spłatą
Odpowiedz
0 Lajków
Xxx66
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
11-04-2017
Wiadomość 1 z 2 (6 358 wyświetleń)

Re.: Kredyt

Przez forum nie mam wglądu do Twoich danych i nie mam jak sprawdzić Twojego wniosku. Proszę o kontakt telefoniczny z naszą infolinią - 32 357 00 69.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (6 270 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy