Odpowiedz

Kredyt gotówkowy

Witam, dnia 31.07.18r złożyłem w placówce ing wniosek o kredyt gotówkowy (z aplikacji mobilnej) dostałem wiadomość, że w ciągu 24h dostanę odpowiedź zwrotną z podjętą decyzją. Dostałem decyzję negatywną, bez podania przyczyny. Mógłby ktoś wyjaśnić mi to? Aktualne zobowiązania jakie mam to

165zł miesięcznie w Alior Bank (sprzęt na raty)

155zł miesięcznie w Santader (sprzęt na raty, spłacanie zaczynam dopiero od listopada)

Na tą chwilę łączna kwota to 5,5 tysiąca złotych, wynagrodzenie jakie mam to 2700zł na rękę oraz umowę na czas nieokreślony od marca tego roku.

Jest szansa zeby na infolinii powiedzieli mi, czemu taka, a nie inna decyzja?

Odpowiedz
0 Lajków
Radek3345
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
05-08-2018
Wiadomość 1 z 2 (2 937 wyświetleń)

Re: Kredyt gotówkowy

[ Edytowane ]

Decyzję kredytową podejmujemy na podstawie kompleksowej analizy formalno-prawnej.
Wpływ na nią ma wiele czynników, między innymi:

  • status mieszkaniowy,
  • zatrudnienie,
  • ilość osób na utrzymaniu,
  • dochód.

Wpływ na nią mają również zobowiązania kredytowe (aktualne i spłacone). Każdorazowo sprawdzamy Informacje w Biurze Informacji Kredytowej.
Możesz skontaktować się z nami:

  • telefonicznie pod numerem 32 357 00 69. Infolinia jest czynna całą dobę,
  • po zalogowaniu do usługi Moje ING przez przeglądarkę internetową – na dole strony opcja: Czat.

Możesz też podejść w tej sprawie do dowolnego oddziału banku. Niezależnie od formy kontaktu, jaką wybierzesz - specjalista sprawdzi decyzję kredytową i jej szczegóły.

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 2 z 2 (2 890 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025