13-02-2020 19:09
Witam,
kilka dni temu spłaciłam ostatnią ratę pożyczki i nie mogę już znaleźć harmonogramu spłat tej pożyczki. Czy jest on gdzieś jeszcze dostępny w aplikacji?
14-02-2020 19:44
Witaj,
niestety harmonogram spłaty nie jest dostępny już po spłacie. Pozostałe dokumenty - jak umowa czy oświadczenia - znajdziesz w Dane i ustawienia -> Moje dokumenty. Jeśli potrzebujesz samego harmonogramu, możesz się z nami skontaktować, postaramy się znaleźć sposób, abyś mógł go uzyskać. Może się to jednak wiązać z dodatkową opłatą.
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź - daj mi lajka. Jeśli odpowiedź Ci pomogła - akceptuj ją jako rozwiązanie.
Witam, kod rabatowy nie dziala na stronie De'Longhi. Użyłem dedykowanego sklepu z aplikacji, kod niby sie dodał ale cena się nie zmienia. Kontaktowałem się z De'Longi ale odesłali mnie do banku
11-02-2025Witam jak mogę odzyskać konto które zamknęłam dzisiaj .Do banku nie mogę się dodzwonić a pilnie potrzebuje tego konta .Prosze o pomoc
10-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
6 | |
3 | |
3 | |
3 |