Odpowiedz

Brak przelewu pieniędzy

Wczoraj załatwiałem pożyczkę gotówkowa z konsultantem na infolinii. Dziś z rana w niedziele dokończyłem wniosek w aplikacji mobilnej. Wyskoczyło mi ze umowa została zawarta ale nie dostałem przelewu pieniędzy na konto. Ile się czeka na ten przelew lub ewentualnie co zrobić.
Odpowiedz
0 Lajków
Marcin12341
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
06-12-2020
Wiadomość 1 z 3 (2 165 wyświetleń)

Re: Brak przelewu pieniędzy

Jeżeli umowę podpisałeś dziś, to pieniądze powinny być na Twoim koncie najpóźniej w najbliższym dniu roboczym, czyli jutro. Gdyby się tak nie stało, to wystarczy, że napisz do nas na czacie w Moim ING. Sprawdzimy to dla Ciebie. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 2 z 3 (2 155 wyświetleń)

Re: Brak przelewu pieniędzy

No wczoraj z konsultantem załatwiłem wszystko na infolinii i później trzeba dokończyć wniosek kredytowy w moim ING i dziś z rana to zrobiłem i mi wyskoczyło ze umowa kredytowa została zawarta No ale pieniądze do teraz nie przyszły chyba ze dziś niedziela i to dlatego
Odpowiedz
0 Lajków
Marcin12341
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
06-12-2020
Wiadomość 3 z 3 (2 149 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wyciągi w kolorze

Dziękujemy za opinię i przesłane sugestie. Historycznie – pierwsze wyciągi i potwierdzenia transakcji w Moim ING były kolorowe (logo i kwoty), ale ze względu na głos klienta zostały dość szybko zmieni

...

25-11-2024
Re.: Problem z założeniem konta.

Dziękuję za reakcję, problem rozwiązany po trzeciej wizycie w oddziale, ale niesmak pozostał.
Pozdrawiam.

25-11-2024
Re: Przelew na telefon BLIK - limit?!

Podajemy tę informację na naszej stronie internetowej https://www.ing.pl/. Przewiń stronę do pola Aktualności i tam znajdziesz wpis "Zmiany w Przelewach BLIK".

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy