18-11-2016 17:11
Witam.
Mam pytanie co do tego komunikatu. Chce splacic cala pozyczke za jednym razem, ale wyskakuje mi caly czas od paru dni "Brak definicji transakcji WolfRenesis"
Ktos wie co sie dzieje?
19-11-2016 17:13
Pracujemy nad usunięciem tego błędu w nowej bankowości internetowej.
Obecnie możesz spłacić pożyczkę przez ING BankOnLine: Poprzednia wersja systemu-Pożyczki i kredyty-opcje-Spłata poza harmonogramem.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
6 | |
3 | |
3 | |
3 |