15-12-2020 12:51
Witam
Ja złożyłem wniosek 23.11. Do dnia dzisiejszego nie wskoczył nawet na etap 2. Czy mam rozumieć że dopiero jak wskoczy na etap drugi, to zacznie się analiza wniosku czyli zgodnie z danymi na stronie 15-19 dni roboczych. Następnie kolejne kroki?
15-12-2020 13:05
15-12-2020 13:24
15-12-2020 13:44 | Edytowano: 15-12-2020 13:47
15-12-2020 13:57
15-12-2020 14:15
15-12-2020 14:40
15-12-2020 15:04
15-12-2020 15:32
16-12-2020 10:40
Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |