19-11-2016 23:23
Witam. W umowie kredytowej mam zapis:
"Kredytobiorca jest zobowiązany do:
(...)
- niewykorzystywania nieruchomości będącej przedmiotem zabezpieczenia na cele inne niż mieszkaniowe lub komercyjne zaakceptowane na moment podejmowania decyzji kredytowej".
Pytanie moje jest takie, czy mogę na miejsce prowadzenia swojej działalności wpisać to mieszkanie? Jest to działalność IT, nie żaden sklep czy fryzjer, i wg informacji przekazanej mi przez pracownicę banku mogę tak zrobić bez obaw. Druga sprawa, to składając wniosek kredytowy posiadałem działalność, a bank wie o tym, bo przecież dostarczałem m.in. dokumenty z US czy ZUS-u, ale nie bardzo wiem co kryje się za terminem "zaakceptowane na moment podejmowania decyzji kredytowej"?
22-11-2016 18:12
Ponieważ pytanie dotyczy konkretnego zapisu w umowie proponuję kontakt z doradcą w oddziale. Możesz też się z nami skontaktować telefonicznie: 32 357 00 57 (pon. – pt. 7-22, sob. 8-20).
Z racji tego, że masz u nas kredyt hipoteczny wspólny z żoną, to macie również wskazane konto, z którego kredyt jest spłacany. W takiej sytuacji każdy ze współposiadaczy kredytu może zostać poproszony
... 21-11-2024