05-06-2020 14:58 | Edytowano: 05-06-2020 15:12
Proszę Pana, zazwyczaj jest tak że kredytobiorca nie ma nawet wglądu do operatu wykonanego przez rzeczoznawcę bankowego, nie mówiąc o jakimkolwiek kontakcie. Pan miał szczęście i bardzo się cieszę bo tak powinno to wyglądać. Jednak ja mam prawie codziennie rozmowy z klientami, którzy mają zupełnie inne doświadczenia z rzeczoznawcami bankowymi. Pozdrawiam
biorą 2 ostatnie lata + kwartał bieżącego.
Martyna, you are useless.
29-03-2024A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024