08-02-2017 23:21
Oczekuję już około 60 dni na rozpatrzenie wniosku o zwiększenie kredytu hipotecznego (wniosek złożony na początku grudnia). Wniosek został złożony w odziale banku ING Bank Śląski na drukach przygotowanych przez doradcę. Po około 50-ciu dniach otrzymałem informację od doradcy, że muszę złożyć wniosek na nowych drukach, bo zmieniły się wzory wniosków. Moje pytanie brmi: Czy w związku z koniecznością złożenia wniosku na "nowych drukach" bank rozpoczyna procedurę od nowa i czy ING Bank ŚLĄSKI ma procedury gwarantujące, że po następnych 50 dniach rozpatrywania wniosku nie będę musiał składać ponownie dokumentów na "nowszch" drukach?
10-02-2017 08:28 | Edytowano: 10-02-2017 08:29
Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Zmiana druków bankowych związana jest ze zmianą przepisów prawa, dotyczących oceny wartości nieruchomości. W najbliższym czasie nie planujemy dodatkowych zmian.
Przez forum nie możemy sprawdzić Twojego wniosku. Aby poznać szczegółowe informacje prosimy skontaktować się z doradcą w oddziale naszego banku.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |