Odpowiedz

Smart saver

Witam.

Usunąłem ikonke smart saver z głównej strony aplikacji banku i nie mogę teraz dostać się do konta smart saver a w historii widać ze cały czas pobiera mi pieniądze na to konto. 

Odpowiedz
0 Lajków
anomim
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
06-12-2019
Wiadomość 1 z 2 (5 138 wyświetleń)

Re: Smart saver

Jeśli w zakładce Moje finanse, nie widzisz konta Smart Saver a mimo to pieniądze na nim odkładamy, prawdopodobnie konto jest ukryte w systemie. Spróbuj odkryć konto, wybierając po zalogowaniu kolejno: Dane i ustawienia/Widok/Pokaż wszystkie ukryte konta. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (5 097 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Dzień dobry

Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)

pozdrawiam

Rafał

05-12-2025
Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc

...

04-12-2025
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest. 
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al

...

04-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy