Odpowiedz

Smart saver

Witam.

Usunąłem ikonke smart saver z głównej strony aplikacji banku i nie mogę teraz dostać się do konta smart saver a w historii widać ze cały czas pobiera mi pieniądze na to konto. 

Odpowiedz
0 Lajków
anomim
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
06-12-2019
Wiadomość 1 z 2 (4 477 wyświetleń)

Re: Smart saver

Jeśli w zakładce Moje finanse, nie widzisz konta Smart Saver a mimo to pieniądze na nim odkładamy, prawdopodobnie konto jest ukryte w systemie. Spróbuj odkryć konto, wybierając po zalogowaniu kolejno: Dane i ustawienia/Widok/Pokaż wszystkie ukryte konta. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (4 436 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zepp Pay - zegarki amazfit

Witam serdecznie, czy bank planuje wprowadzić płatność Zepp Pay? Myślę, że użytkowników zegarków Amazfit przybywa i byłaby to fajna opcja dla banku, który do tej pory jako jeden z pierwszych wdrażał n

...

21-02-2025
Re.: Płatności telefonem przez aplikację ING

To na telefonach Huawei nie ma Google Pay, a nie bank usunal taka mozliwosc.

21-02-2025
Re.: Płatności telefonem przez aplikację ING

Być może. Chociaż z informacji od innych użytkowników wynika, że nie wszyscy mają ten problem. Dodatkowo z aplikacji zniknęła opcja płatności telefonem za pomocą blika zbliżeniowego. Czy to aby nie je

...

21-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy