Odpowiedz

Lokata BONUS

Witam,

Chciałbym zwrócić uwagę na sposób oferowania przez Bank ING produktu Lokata Bonus.

Na prośbę o udostępnienie możliwości założenia Lokaty Bonus w bankowości elektronicznej (zakładka Moje ING) otrzymałem następujące odpowiedzi od Konsultantów ING:

a) ofertę Lokaty Bonus skierowaliśmy tylko dla wybranych klientów.
   Nie możemy Pana dopisać do tej promocji.

b) nie wszystkie oferty są ogólnego dostępne dla wszystkich klientów banku.

   To jaką udostępniamy jest decyzją biznesową i skierowana jest dla wybranej grupy klientów.

Tymczasem w regulaminie produktu Lokata Bonus wyraźnie jest napisane:

Klienci, do których Bank kieruje Ofertę

§ 3

Z oferty specjalnej mogą skorzystać osoby fizyczne o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz osoby małoletnie, które posiadają przynajmniej jeden z rachunków :  Otwarte Kont o Oszczędnościowe w PLN ,  Otwarte Kont o Oszczędnościowe Direct w PLN ,  Otwarte Kont o Oszczędnościowe Premium w PLN ,  Dream Saver w PLN .

 

Przytoczenie tego argumentu dla Banku nie powoduje żadnej refleksji. Konsultanci Banku ING dalej uparcie twierdzą, że produkt kierowany jest do wybranych klientów w oparciu o decyzję biznesową, chociaż nigdzie w regulaminie nie ma o tym mowy.

Dodatkowo konsultanci z Banku ING nie potrafiąc uzasadnić swojego stanowiska w oparciu regulamin produktu, wnoszą o złożenie reklamacji. Niestety ale złożenie reklamacji kończy się odpowiedzią ze strony Banku ING, że jest to decyzja biznesowa (patrz punkt b)

 

I tak w kółko....

Patrząc na to z pewnej perspektywy można odnieść wrażenie, że są według Banku Klienci "lepsi" i "gorsi". Ja niestety, według Banku ING  zaliczam się do tych "gorszych.

Brak słów...

 

Robert

 

Odpowiedz
0 Lajków
robinhood
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
15-04-2018
Wiadomość 1 z 2 (5 722 wyświetleń)

Re: Lokata BONUS

Pracujemy nad wieloma promocjami dla różnych grup klientów. Dlatego zachęcamy do regularnego sprawdzania informacji w bankowości internetowej. Wszystkie oferty, z których możesz skorzystać, znajdziesz w Moje ING po wybraniu Oferta ING -> Promocje.
 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
796
173
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (5 610 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Nadplacdnie kredytu a zmniejszenie lat do spłaty

Witam. W lutym zapłaciłem pierwszą ratę. Chciał bym nadpłacać kredyt co miesiąc po 1000 zł i zmniejszać lata do spłaty . Ratę mam 1360 zł. Na próbę nadpłat nadpłaciłem 100 zł. W aplikacji wybrałem opc...

16-02-2025
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy