15-04-2018 20:57
Witam,
Chciałbym zwrócić uwagę na sposób oferowania przez Bank ING produktu Lokata Bonus.
Na prośbę o udostępnienie możliwości założenia Lokaty Bonus w bankowości elektronicznej (zakładka Moje ING) otrzymałem następujące odpowiedzi od Konsultantów ING:
a) ofertę Lokaty Bonus skierowaliśmy tylko dla wybranych klientów.
Nie możemy Pana dopisać do tej promocji.
b) nie wszystkie oferty są ogólnego dostępne dla wszystkich klientów banku.
To jaką udostępniamy jest decyzją biznesową i skierowana jest dla wybranej grupy klientów.
Tymczasem w regulaminie produktu Lokata Bonus wyraźnie jest napisane:
Klienci, do których Bank kieruje Ofertę
§ 3
Z oferty specjalnej mogą skorzystać osoby fizyczne o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz osoby małoletnie, które posiadają przynajmniej jeden z rachunków : Otwarte Kont o Oszczędnościowe w PLN , Otwarte Kont o Oszczędnościowe Direct w PLN , Otwarte Kont o Oszczędnościowe Premium w PLN , Dream Saver w PLN .
Przytoczenie tego argumentu dla Banku nie powoduje żadnej refleksji. Konsultanci Banku ING dalej uparcie twierdzą, że produkt kierowany jest do wybranych klientów w oparciu o decyzję biznesową, chociaż nigdzie w regulaminie nie ma o tym mowy.
Dodatkowo konsultanci z Banku ING nie potrafiąc uzasadnić swojego stanowiska w oparciu regulamin produktu, wnoszą o złożenie reklamacji. Niestety ale złożenie reklamacji kończy się odpowiedzią ze strony Banku ING, że jest to decyzja biznesowa (patrz punkt b)
I tak w kółko....
Patrząc na to z pewnej perspektywy można odnieść wrażenie, że są według Banku Klienci "lepsi" i "gorsi". Ja niestety, według Banku ING zaliczam się do tych "gorszych.
Brak słów...
Robert
16-04-2018 21:12
Pracujemy nad wieloma promocjami dla różnych grup klientów. Dlatego zachęcamy do regularnego sprawdzania informacji w bankowości internetowej. Wszystkie oferty, z których możesz skorzystać, znajdziesz w Moje ING po wybraniu Oferta ING -> Promocje.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 7 | |
| 5 | |
| 3 | |
| 3 | |
| 2 |