18-01-2016 12:35
20-01-2016 15:57
30-01-2016 19:06 | Edytowano: 30-01-2016 19:07
W przyszłości korzystaj z opcji płacenia kartą w Internecie. Działa tutaj ochrona kupujących nazwana Chargeback.
Poczytaj, a w przyszłości masz szansę na uniknięcie podobnych sytuacji: http://www.ingbank.pl/indywidualni/karty/chargeback
Żebyśmy mogli to sprawdzić, skontaktuj się z nami na czacie w bankowości - znajdziesz go po zalogowaniu na dole. Blokada możliwości wykonywania screenów jest związana z bezpieczeństwem.
13-05-2024Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że
... 12-05-2024Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów zgłoszenia.
Przekazaliśmy natomiast prośbę o przyspieszenie sprawy do zespołu, który zajmuje się reklamacjami
12-05-2024
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
6 |