Odpowiedz

Logowanie w przeglądarce

[ Edytowane ]

Opiszę sytuację.

Problem w moim przypadku dotyczy Nokia Lumia 920 i 830 z W8.1 oraz Microsoft Lumia 950. Korzystając z aplikacji Allegro, kupując coś po wybraniu metody płatności proszeni jesteśmy o zalogowanie się do banku i potwierdzenie płatności. Otwiera się przeglądarka a my musimy po podaniu nazwy użytkownika uzupełnić wybrane znaki z naszego hasła - zupełnie jak w wersji na PC. Niestety cokolwiek by człowiek nie pisał i ile raz nie upewniał się, że nie zrobił literówki - NIE MA SZANS na zalogowanie. "Błędna nazwa użutkownika / Hasło"

Kontaktowałem się już kiedyś z Wami w tej sprawie, ale opisywany problem tyczył się Lumii z W7.8 bo na telefonach z W8.1 wszystko było dobrze. Mieliście jakiś problem z protokołami i nie byliście w stanie tego przeskoczyć w W7.8.. No dobra, ale teraz coś poszło chyba nie tak skoro urządenia z W8.1 wypadły.

Trochę się irytujący robicie już, o nowiutkim haraczu za wypłaty z bankomatów nie wspominając..

Odpowiedz
0 Lajków
Darecki
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
15-02-2016
Wiadomość 1 z 2 (7 056 wyświetleń)

Re.: Logowanie w przeglądarce

Ta sytuacja jest związana ściśle z wersją przeglądarki zainstalowanej w telefonie. Pojawia się najczęściej przy najnowszych wersjach przeglądarek, które często są aktualizowane co tydzień. Ze względu na ilość przeglądarek, oraz częstotliwość ich aktualizacji, nie zawsze jesteśmy w stanie zagwarantować prawidłowego działania w każdym przypadku.
Błąd jest ściśle związany z przeglądarką internetową w telefonie, a nie danym modelem telefonu.

MateuszO
Były moderator
Były moderator icon
25
9
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (7 004 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Dziękuję za podanie numeru zgłoszenia. Przekazałam prośbę o pilne rozpatrzenie do odpowiedniej jednostki w naszym banku. Mam nadzieję, że Twoja sprawa szybko się wyjaśni 😊

01-02-2023
Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

122585/012023

01-02-2023
Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Reklamacje staramy się rozpatrywać tak szybko jak to możliwe. Czy możesz podać nam numer swojego zgłoszenia? Wtedy przekażemy prośbę do odpowiedniej jednostk

...

01-02-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy