Pekao jest bardzo spoko, ale mnie osobiście odrzuca to, że transakcje na liście są pokazywane po dacie rozliczenia, a nie faktycznej dacie ich wykonania.
Cóż, chyba nie było tematu... Wygląda na to, że tego nie obsługujecie podczas gdy Wasza strona www mówi co innego. Na stronie https://www.ing.pl/indywidualni/karty/platnosci-telefonem/blik/platnosci-zblizeniowe-blik na dole, w pytaniach i odpowiedziach jest podpunkt "Czy BLIKIEM zbliżeniowym mogę wypłacić pieniądze w kasie przy okazji zakupów?" Odpowiedź to "Nie. Jednak w niektórych sklepach możesz w...
Ale ja o tym wszystkim wiem i napisałem przecież wcześniej, że na chwilę obecną przy transakcjach za granicą zarabia na mnie ktoś inny
Jak byłem młodszy to sobie porobiłem kont w różnych bankach i teraz staram się to ograniczać. W ING brakuje mi chyba wyłącznie sensownej oferty na płatności w walutach obcych i wiem, że nie zostało mi nic innego, jak czekać...
Ale wiecie, że oprócz euro, dolarów i funtów jest jeszcze około 160 walut na świecie? Wprowadźcie rozliczanie po kursie Visy również dla kart debetowych, nie każdy chce psuć zdolność kartą kredytową.
Sprawdziłem przed chwilą. Jedno naprawiliście, drugie zepsuliście. O ile prośba wysłana z Millennium jest prawidłowo obsługiwana i przekazujecie do Millennium info, że została zrealizowana tak realizacja takiej samej prośby otrzymanej z mBanku skutkuje statusem „Niedostarczona” u nich podczas gdy ostatnio wszystko było OK…
Doczekaliśmy się, Apple od iOS’a 17.4 wprowadzi w końcu (między innymi) wprowadzenia BLIK’a zbliżeniowego na iPhone’y. Proste pytanie - czy ING planuje w takim razie wprowadzić BLIK’a zbliżeniowego na iPhone’y i jeśli tak to kiedy? Czekamy z niecierpliwością.
Ten błąd istnieje co najmniej od pół roku tylko wtedy myślałem, że wina leży po stronie konkurencyjnego banku. Jeśli problem nie jest rozwiązany co najmniej przez te pół roku to mam rozumieć, że będziecie go rozwiązywali tak samo, jak wprowadzali tryb ciemny? Tzn. nigdy?
Mają Państwo coś skopane w obsłudze próśb o przelew BLIK.
Podczas odbierania próśb od innych użytkowników ING jest wszystko OK, ale schody pojawiają się w momencie odebrania prośby do innego banku.
W zeszłym roku obsługę próśb o przelew BLIK wprowadziło Millennium i tuż po wprowadzeniu tej opcji (błędnie) oskarżyłem ich o problemy. W chwili obecnej to samo jest z Pekao, a więc problem leży po Waszej