Odpowiedz

Smart saver problem

Smart saver nie pobrał pieniędzy za płatność blikiem i za przelew ze zlecenia stałego
Odpowiedz
0 Lajków
Maria85
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
02-06-2020
Wiadomość 1 z 2 (6 987 wyświetleń)

Re: Smart saver problem

Zarówno przelew w ramach stałego zlecenia jak i płatność BLIK powinny spowodować, że na Smart Saver odłożą się pieniądze. Powodem, że tak się nie stało, mogły być np. niewystarczające środki lub brak rozliczenia się transakcji. Napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING lub zadzwoń na infolinię 32 357 00 69. Sprawdzimy dla Ciebie powody, 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
319
63
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (6 878 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wakacje kredytowe 2024

Zwrot podatku nie jest dochodem

07-05-2024
Re.: Czas oczekiwania na kredyt

Ja zlozylem wniosek 15marca. No i tez cisza. Platforma zakorkowana - taka odpowiedz banku. Tez caly czas na etapie 2/6. A od pare dni w ogole nie moge sprawdzic wniosek w Moim ING. Pisze ze nie pobran

...

07-05-2024
Re: Decyzja o kredycie

Zgodnie z informacją decyzja powinna zostać podjęta dzisiaj. Tutaj nie jestem w stanie sprawdzić Twojego wniosku. W razie potrzeby napisz do nas w tej sprawie na czacie po zalogowaniu do Mojego ING.

07-05-2024