Odpowiedz

Smart saver problem

Smart saver nie pobrał pieniędzy za płatność blikiem i za przelew ze zlecenia stałego
Odpowiedz
0 Lajków
Maria85
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
02-06-2020
Wiadomość 1 z 2 (7 075 wyświetleń)

Re: Smart saver problem

Zarówno przelew w ramach stałego zlecenia jak i płatność BLIK powinny spowodować, że na Smart Saver odłożą się pieniądze. Powodem, że tak się nie stało, mogły być np. niewystarczające środki lub brak rozliczenia się transakcji. Napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING lub zadzwoń na infolinię 32 357 00 69. Sprawdzimy dla Ciebie powody, 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
325
64
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (6 966 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Wakacje kredytowe 2024 -dochód

Ja tak samo.

19-05-2024
Re: Wakacje kredytowe 2024 -dochód

Nie znalazłam w ustawie odpowiedzi na moje pytanie.

19-05-2024
Re: Wakacje Kredytowe-weryfikacja banku

Ponawiam pytanie, gdyż nie uzyskałem odpowiedzi na zadane pytanie. W jaki sposób bank sprawdzą czy oświadczenia są zgodne z stanem rzeczywistym gospodarstwa domowego? Jakie instrumenty,narzędzia posia...

19-05-2024