Płatności

Odpowiedz

Transakcja zlecona do realizacji

Nigdzie nie mogę znaleźć informacji, po jakim czasie od wykonania przelewu (konto business) można pobrać potwierdzenie transakcji, a nie potwierdzenie transakcji zleconej do realizacji, które jest dostępne od ręki. 

Będę wdzięczna za wszelkie informacje. 

Odpowiedz
0 Lajków
Saf
Saf
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
17-11-2023
Wiadomość 1 z 3 (11 702 wyświetleń)

Re: Transakcja zlecona do realizacji

Potwierdzenie przelewu możesz pobrać po czasie, który masz na odwołanie przelewu, a mianowicie możesz odwołać przelewy zwykłe w PLN, które zlecasz w Moim ING do innego banku w Polsce z kont osobistych i firmowych w złotych.
-od godziny 0:01 do 8:15 w dni robocze - możesz odwołać do godziny 9:00 w dniu złożenia przelewu
-od godziny 8:16 do 11:35 w dni robocze - możesz odwołać do godziny 13:00 w dniu złożenia przelewu
-od godziny 11:36 do 14:45 w dni robocze - możesz odwołać do godziny 15:30 w dniu złożenia przelewu
-od godziny 14:46 do 24:00 w dni robocze - możesz odwołać do godziny 9:00 najbliższego dnia roboczego
-od godziny 0:01 do 24:00 w sobotę, niedzielę i święta - możesz odwołać do godziny 9:00 do najbliższego dnia roboczego.

Po tych godzinach możliwe będzie pobranie potwierdzenia przelewu. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
KamilW
Moderator
Moderator icon
91
11
19-05-2022
Wiadomość 2 z 3 (11 662 wyświetleń)

Re: Transakcja zlecona do realizacji

Bardzo dziękuję!

Odpowiedz
0 Lajków
Saf
Saf
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
17-11-2023
Wiadomość 3 z 3 (11 587 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING - przekażemy sprawę technikom do sprawdzenia. 

31-10-2025
Re: Zmina ze zmiennego na stałe oprocentowanie.

Tak, jest taka możliwość. Zachęcamy do kontaktu z naszymi specjalistami hipotecznymi na czacie w Moje ING lub telefonicznie pod numerem 32 357 00 57. Kontakt możliwy jest w dni robocze od 8:00 do 18:0

...

31-10-2025
Re: Wpłatomat zabrał pieniądze i wywalił awarie. Oddał kartę ale nie ma pieniędzy na koncie!!!

Dobrze, że zgłosiłeś reklamację odnośnie braku zaksięgowania wpłat. Na podstawie zgłoszeń sprawdzimy to. Rozumiem, że sprawa jest pilna i potrzebujesz dostępu do tej gotówki. Proszę, podaj nam numery

...

30-10-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy