16-03-2023 23:22
17-03-2023 23:43
Specjalny algorytm bankowy weryfikuje czy dla danej transakcji wysłać dodatkowe potwierdzenie czy też nie. Może zdarzyć się sytuacja, że poprosimy Cię również o kod sms dla przelewu, który wykonujesz co miesiąc.
19-03-2023 01:11
20-03-2023 07:23
Zachęcamy do włączenia dodatkowego zabezpieczenia jakim jest weryfikacja behawioralna. System "uczy" się Twoich działań w systemie i łatwiej mu rozpoznać Twoje typowe zachowania, również w sposobie poruszania się po samej bankowości, a nie tylko wykonywanych przelewów.
Zachęcam do zapoznania się z informacjami tutaj: https://www.ing.pl/indywidualni/aplikacja-mobilna/bezpieczenstwo-aplikacji-mobilnej/weryfikacja-beha... .
Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING - przekażemy sprawę technikom do sprawdzenia.
31-10-2025Tak, jest taka możliwość. Zachęcamy do kontaktu z naszymi specjalistami hipotecznymi na czacie w Moje ING lub telefonicznie pod numerem 32 357 00 57. Kontakt możliwy jest w dni robocze od 8:00 do 18:0
... 31-10-2025Dobrze, że zgłosiłeś reklamację odnośnie braku zaksięgowania wpłat. Na podstawie zgłoszeń sprawdzimy to. Rozumiem, że sprawa jest pilna i potrzebujesz dostępu do tej gotówki. Proszę, podaj nam numery
... 30-10-2025| Użytkownik | Liczba Lajków | 
|---|---|
| 4 | |
| 3 | |
| 3 | |
| 3 | |
| 3 |