16-03-2023 23:22
17-03-2023 23:43
Specjalny algorytm bankowy weryfikuje czy dla danej transakcji wysłać dodatkowe potwierdzenie czy też nie. Może zdarzyć się sytuacja, że poprosimy Cię również o kod sms dla przelewu, który wykonujesz co miesiąc.
19-03-2023 01:11
20-03-2023 07:23
Zachęcamy do włączenia dodatkowego zabezpieczenia jakim jest weryfikacja behawioralna. System "uczy" się Twoich działań w systemie i łatwiej mu rozpoznać Twoje typowe zachowania, również w sposobie poruszania się po samej bankowości, a nie tylko wykonywanych przelewów.
Zachęcam do zapoznania się z informacjami tutaj: https://www.ing.pl/indywidualni/aplikacja-mobilna/bezpieczenstwo-aplikacji-mobilnej/weryfikacja-beha... .
Witam,
zmieniłem starego MacBooka Pro z 2015 r. na nowego MacBooka Air 15 i mam problem z ponownym dodaniem kart firmowych do Apple Pay. Po zmianie komputera na nowy, co wiązało się w moim przypadku z
... 17-11-2025Skontaktuj się z nami specjalistami hipotecznymi po zalogowaniu do Mojego ING lub pod numerem 32 357 00 57. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00. Sprawdzimy to dla Ciebie.
17-11-2025Przekazałem prośbę o przyspieszenie do odpowiedniego działu.
17-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 3 | |
| 3 | |
| 3 |