Płatności

Odpowiedz

Błędna obsługa prośby o przelew BLIK

[ Edytowane ]

Mają Państwo coś skopane w obsłudze próśb o przelew BLIK.

Podczas odbierania próśb od innych użytkowników ING jest wszystko OK, ale schody pojawiają się w momencie odebrania prośby do innego banku.

W zeszłym roku obsługę próśb o przelew BLIK wprowadziło Millennium i tuż po wprowadzeniu tej opcji (błędnie) oskarżyłem ich o problemy. W chwili obecnej to samo jest z Pekao, a więc problem leży po Waszej stronie.

 

Co jest nie tak? Już tłumaczę. Po otrzymaniu prośby o przelew BLIK z obcego banku mogę ją zaakceptować i odbiorca normalnie dostaje pieniądze. Na mojej liście otrzymanych próśb o przelew w apce ING taka prośba widnieje również jako zrealizowana.

Problem w tym, że w apkach obcych banków taka prośba cały czas wisi jako oczekująca. Skutkuje to tym, że na głównym ekranie apki ING (przed zalogowaniem) mam wielki banner informujący mnie o tym, że czeka na mnie (już zrealizowana) prośba o przelew BLIK.

 

Tak jak napisałem wcześniej - myślałem, że to wina Millennium, ale to samo dzieje się podczas wysyłania próśb z Pekao, a więc wina za te dziwne zachowanie leży po Waszej stronie.

Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
92
37
02-12-2022
Wiadomość 1 z 7 (2 601 wyświetleń)

Re: Błędna obsługa prośby o przelew BLIK

Miło nam, że korzystasz z blika i samej funkcjonalności prośby o przelew BLIK. Dziękujemy za Twoje zgłoszenie. Tak, jest to błąd po naszej stronie i wyprowadzimy go w niedługim czasie.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 2 z 7 (2 561 wyświetleń)

Re: Błędna obsługa prośby o przelew BLIK

Ten błąd istnieje co najmniej od pół roku tylko wtedy myślałem, że wina leży po stronie konkurencyjnego banku. Jeśli problem nie jest rozwiązany co najmniej przez te pół roku to mam rozumieć, że będziecie go rozwiązywali tak samo, jak wprowadzali tryb ciemny? Tzn. nigdy?

Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
92
37
02-12-2022
Wiadomość 3 z 7 (2 542 wyświetleń)

Re: Błędna obsługa prośby o przelew BLIK

Minęły ponad dwa miesiące i problem nie jest rozwiązany.

Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
92
37
02-12-2022
Wiadomość 4 z 7 (1 580 wyświetleń)

Re: Błędna obsługa prośby o przelew BLIK

Dziękujemy za zgłoszenie. Funkcję o której piszesz naprawiliśmy 06.03 o 10:00. Poprawka działa dla nowych próśb, zachęcamy do sprawdzenia 😊

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
93
16
14-12-2020
Wiadomość 5 z 7 (1 549 wyświetleń)

Re: Błędna obsługa prośby o przelew BLIK

Sprawdziłem przed chwilą. Jedno naprawiliście, drugie zepsuliście.
O ile prośba wysłana z Millennium jest prawidłowo obsługiwana i przekazujecie do Millennium info, że została zrealizowana tak realizacja takiej samej prośby otrzymanej z mBanku skutkuje statusem „Niedostarczona” u nich podczas gdy ostatnio wszystko było OK…
Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
92
37
02-12-2022
Wiadomość 6 z 7 (1 184 wyświetleń)

Re: Błędna obsługa prośby o przelew BLIK

Błąd nie jest po naszej stronie, lecz tak jak słusznie zauważyłeś po stronie mBanku. Według informacji, jakie pozyskaliśmy, zostanie niebawem również poprawiony. Dziękujemy za zgłoszenie.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
318
62
04-09-2015
Wiadomość 7 z 7 (922 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: OKO BONUS a wymiana dowodu osobistego

Mając ważny dokument tożsamości możesz śmiało korzystać z naszej oferty. Dopiero w momencie jeśli dowód straci ważność, to nie założysz nowego produktu Emotikon: Szczęśliwy 

30-04-2024
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub z naszą infolinią. Przekażemy indywidualne zgłoszenie do działu IT. 

30-04-2024
Re: Re.: Bankomat wciągnął moje pieniadze

Cieszymy się, że udało się sprawę wyjaśnić.

30-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy