Odpowiedz

wpłatomat zjadł pieniądze

Witam serdecznie i proszę o pomoc .

W dniu wczorajszym chciałam wpłacić pieniądze na konto osobiste we wpłatomacie ING na ul.Brzezińskiej w Łodzi . Wpłatomat przyjął pieniądze , po liczeniu pojawił się komunikat że nie wszystkie banknoty zostały rozpoznane ale kasetka się nie otworzyła tylko komunikat zmienił się na "Awaria wpłatomatu, prosimy skontaktować się z infolinią" . Złożyłam od razu reklamację ale te pieniądze są mi potrzebne na już :/ Ostatniego dnia miesiąca płacę wszystkie swoje zobowiązania i były to wszystkie pieniądze jakie w ogóle mam . Zostałam bez środków do życia , nie mam skąd wziąć tej kwoty żeby zapłacić to co powinnam a czas rozpatrzenia reklamacji to 20.04.2023

Odpowiedz
0 Lajków
993
993
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
30-03-2023
Wiadomość 1 z 7 (5 473 wyświetleń)

Re: wpłatomat zjadł pieniądze

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Możemy do zespołu reklamacji przesłać prośbę o szybsze rozpatrzenie. Proszę, podaj numer swojej reklamacji.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MonikaC
Moderator
Moderator icon
659
123
04-09-2015
Wiadomość 2 z 7 (5 472 wyświetleń)

Re: wpłatomat zjadł pieniądze

nr zgłoszenia to 122668/032023

Odpowiedz
0 Lajków
993
993
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
30-03-2023
Wiadomość 3 z 7 (5 470 wyświetleń)

Re: wpłatomat zjadł pieniądze

Dziękuję. Przekazałam prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
659
123
04-09-2015
Wiadomość 4 z 7 (5 464 wyświetleń)

Re: wpłatomat zjadł pieniądze

Dziękuję

Odpowiedz
0 Lajków
993
993
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
30-03-2023
Wiadomość 5 z 7 (5 462 wyświetleń)

Re: wpłatomat zjadł pieniądze

993 Czy uzyskałaś nowe informacje w sprawie? 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1124
224
07-06-2017
Wiadomość 6 z 7 (5 412 wyświetleń)

Re.: wpłatomat zjadł pieniądze

@993 Czy udało Ci się odzyskać pieniądze? Jestem w takiej samej sytuacji i bardzo się stresuję
Odpowiedz
0 Lajków
LidiaK
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
12-04-2023
Wiadomość 7 z 7 (4 889 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Aplikacja problem z założeniem konta

Przepraszamy za ten kłopot. Prosimy, spróbuj przeinstalować aplikację i uruchom telefon ponownie. Dodatkowo zaktualizuj przeglądarkę Google Chrome i Android WebView (w przypadku telefonu z systemem An

...

11-05-2025
Re.: Aplikacja nie wysyła powiadomień

Sprawdź, proszę, czy masz ustawione wszystkie potrzebne powiadomienia push. Możesz to zrobić w zakładce Ustawienia - Aplikacja mobilna - Powiadomienia na telefon. Jeśli, pomimo poprawnych ustawień, p...

10-05-2025
Re.: Niezadowolenie z powodu wycofania paczek przelewów

@andi koszyk jest jeden. Możesz wybrać, które przelewy mają być w danym momencie wysłane do realizacji. Mnie odpowiada, że mogę zaczytać przelewy split payment (pliki generuję z aplikacji księgowej).

09-05-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy