30-03-2023 08:30
Witam serdecznie i proszę o pomoc .
W dniu wczorajszym chciałam wpłacić pieniądze na konto osobiste we wpłatomacie ING na ul.Brzezińskiej w Łodzi . Wpłatomat przyjął pieniądze , po liczeniu pojawił się komunikat że nie wszystkie banknoty zostały rozpoznane ale kasetka się nie otworzyła tylko komunikat zmienił się na "Awaria wpłatomatu, prosimy skontaktować się z infolinią" . Złożyłam od razu reklamację ale te pieniądze są mi potrzebne na już :/ Ostatniego dnia miesiąca płacę wszystkie swoje zobowiązania i były to wszystkie pieniądze jakie w ogóle mam . Zostałam bez środków do życia , nie mam skąd wziąć tej kwoty żeby zapłacić to co powinnam a czas rozpatrzenia reklamacji to 20.04.2023
30-03-2023 08:33
Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Możemy do zespołu reklamacji przesłać prośbę o szybsze rozpatrzenie. Proszę, podaj numer swojej reklamacji.
30-03-2023 08:34
nr zgłoszenia to 122668/032023
30-03-2023 08:38
Dziękuję. Przekazałam prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia
30-03-2023 08:39
Dziękuję
30-03-2023 22:10
993 Czy uzyskałaś nowe informacje w sprawie?
13-04-2023 07:52
Witaj, nasz maksymalny czas na rozpatrzenie wniosku to 21 dni od otrzymania kompletu dokumentów.
07-11-2025Hej, jak w tym roku wygląda czas oczekiwania na podjęcie decyzji? Dzisiaj jest u mnie 5 alboo nawet 6 dzień roboczy, od kiedy status się zmienił, a decyzji nadal brak.
07-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |