05-09-2023 12:56
05-09-2023 12:58
W tej sprawie skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do bankowości internetowej lub infolinią pod numerem 32 357 00 69. Zarejestrujemy reklamację w celu zaksięgowania wpłaty
05-09-2023 13:09
05-09-2023 13:10
05-09-2023 13:13
Przekazałem prośbę o przyspieszenie reklamacji.
Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że
... 12-05-2024Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów zgłoszenia.
Przekazaliśmy natomiast prośbę o przyspieszenie sprawy do zespołu, który zajmuje się reklamacjami
12-05-2024
dzień dobry, proszę sprawdzić działanie opcji "Parkingi / kup bilet" w aplikacji mobilnej
Próbowałem zaparkować w Katowicach, wszystko szło dobrze do momentu ale na ekranie na którym jest pole "Numer r
... 11-05-2024