Oddziały, bankomaty, wpłatomaty

Odpowiedz

Wpłatomat pobrał pieniądze ale brak ich na koncie

Witam wszystkich.
Dziś podczas wpłacania pieniędzy do wpłatomatu urządzenie wyświetliło błąd informujący, że jest uszkodzone. Wydało kartę jednak pieniądze zostały w środku i brak ich na koncie.
Dodam, że chwile wcześniej wpłacałem pieniądze na konto firmowe i wszystko przebiegło prawidłowo.
Reklamacja została zgłoszona przez infolinie ING. Czas jej rozpatrzenia to 3 tygodnie. Tym samym zostałem bez środków do życie. Nie mówiąc już o nadchodzącej racie kredytu hipotecznego (w ing) i innych zobowiązaniach.
Czy jest coś co mogę zrobić, żeby przyspieszyli procedurę?
Nr reklamacji to 000305/102022
Odpowiedz
0 Lajków
ŁB
ŁB
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
01-10-2022
Wiadomość 1 z 2 (3 434 wyświetleń)

Re: Wpłatomat pobrał pieniądze ale brak ich na koncie

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja Emotikon: Smutny Zgłoszenia rozpatrujemy tak szybko jak to możliwe. Przekazałam też numer Twojej reklamacji do odpowiedniej jednostki w naszym banku, z prośbą o pilną odpowiedź.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
616
129
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (3 405 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Fatalna obsługa

Dziękuję za odpowiedź ale już się kontaktowałam i odpowiedź otrzymam 16 stycznia.

24-12-2025
Re: Fatalna obsługa

Przykro nam, że nie udało Ci się załatwić sprawy, jednak ciężko nam się odnieść do tej sytuacji, mając tak niewiele szczegółów. Prosimy, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING, aby to wyjaśnić. 

24-12-2025
Re: Re.: Wpłatomat brak zaksięgowanych środków

Dziękuję za wiadomość. Cieszę się, że sprawa już się wyjaśniła 

23-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy