Oddziały, bankomaty, wpłatomaty

Odpowiedz

Wpłatomat pobrał pieniądze ale brak ich na koncie

Witam wszystkich.
Dziś podczas wpłacania pieniędzy do wpłatomatu urządzenie wyświetliło błąd informujący, że jest uszkodzone. Wydało kartę jednak pieniądze zostały w środku i brak ich na koncie.
Dodam, że chwile wcześniej wpłacałem pieniądze na konto firmowe i wszystko przebiegło prawidłowo.
Reklamacja została zgłoszona przez infolinie ING. Czas jej rozpatrzenia to 3 tygodnie. Tym samym zostałem bez środków do życie. Nie mówiąc już o nadchodzącej racie kredytu hipotecznego (w ing) i innych zobowiązaniach.
Czy jest coś co mogę zrobić, żeby przyspieszyli procedurę?
Nr reklamacji to 000305/102022
Odpowiedz
0 Lajków
ŁB
ŁB
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
01-10-2022
Wiadomość 1 z 2 (2 873 wyświetleń)

Re: Wpłatomat pobrał pieniądze ale brak ich na koncie

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja Emotikon: Smutny Zgłoszenia rozpatrujemy tak szybko jak to możliwe. Przekazałam też numer Twojej reklamacji do odpowiedniej jednostki w naszym banku, z prośbą o pilną odpowiedź.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
597
127
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (2 844 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Bankomat przy wplacia zawiesil sie i awaria!

Bardzo proszę o szybkie rozpatrzenie sprawy bankomat wciagnal moje pieniadze 2220 zl
Nr sprawy 109137/072025

11-07-2025
Re: Bankomat za granica a konto walutowe

To wszystko zależy od tego jaką wybierzesz walutę wypłaty na bankomacie, czy zaakceptujesz przewalutowanie po kursie urządzenia oraz czy na koncie walutowym będziesz miał wystarczające pieniądze na wy

...

10-07-2025
Re: Zeskanuj i zapłać

Przepraszamy, że tak długo czekałeś na informację. Obecnie nie planujemy takiego rozwiązania.

10-07-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy