06-02-2023 12:30
Witam
Jak w temacie, od 2 tygodni nie mogę wpłacić pieniędzy do wpłatomatu, opcja wpłaty niedostępna.
Proszę o interwencję.
07-02-2023 12:43
Dziękuję za informację - przesyłam ją do odpowiedniej jednostki banku.
Bardzo mi przykro, że spotkała Cię taka sytuacja Jeśli reklamacja została odrzucona, możesz jeszcze zgłosić odwołanie. Zrobisz to w Moim ING w zakładce Pomoc i kontakt - Reklamacje i zgłoszenia. Spec
Jeśli chcesz dodać dodatkowe informacje do treści zgłoszenia, to proszę, napisz na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Znajdziesz go na dole ekranu po zalogowaniu na konto. Przez forum nie mamy dostę
... 22-08-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |