09-03-2023 14:43
Dzień dobry,
w dniu dzisiejszym zgłosiłam reklamację 107643/032023 dot. braku zaksięgowania wpłaty blikiem 600 zł w bankomacie ING przy ul. Batorego w Bytomiu.
Bardzo proszę o pośpieszenie reklamacji, jest to dla mnie sytuacja bardzo stresująca a zarazem niezrozumiała, dlaczego taka sytuacja miała miejsce.
Dodatkowo bankomat od paru miesięcy nie drukuje potwierdzeń dokonywanych wpłat oraz wypłat.
Bardzo proszę o pomoc.
09-03-2023 14:55 | Edytowano: 09-03-2023 14:57
mrtkly Przepraszam Cię za kłopot z wpłatą pieniędzy na konto. Przekazałem prośbę o przyspieszenie realizacji reklamacji. Prosimy o cierpliwość.
Przykro mi w związku z tą sytuacją. Przekazałem do działu reklamacyjnego prośbę o jak najszybszą analizę Twojego zgłoszenia.
20-05-2024Dzień dobry, w dniu 15 maja około godziny 17.30 we wpłatomacie przy ul. Kruczej 46 blikiem na konto osobiste wpłacane zostały środki w kwocie 9.000,00 zł. Po włożeniu pieniędzy do wpłatomatu pojawił s
... 20-05-2024Hej, mam kredyt hipoteczny i problem z obliczeniem rdD. Kredyt wziąłem wraz z narzeczoną i nie wiem czy wg banku/ustawodawcy jesteśmy jednym gospodarstwem domowym czy dwoma. Czy mam dodać nasze dochod
... 20-05-2024