Oddziały, bankomaty, wpłatomaty

Odpowiedz

Brak zaksięgowania wpłaty w bankomacie 09.03.2023

Dzień dobry, 

w dniu dzisiejszym zgłosiłam reklamację 107643/032023 dot. braku zaksięgowania wpłaty blikiem 600 zł w bankomacie ING przy ul. Batorego w Bytomiu.

Bardzo proszę o pośpieszenie reklamacji, jest to dla mnie sytuacja bardzo stresująca a zarazem niezrozumiała, dlaczego taka sytuacja miała miejsce.

 

Dodatkowo bankomat od paru miesięcy nie drukuje potwierdzeń dokonywanych wpłat oraz wypłat.

 

Bardzo proszę o pomoc.

Odpowiedz
0 Lajków
mrtkly
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
09-03-2023
Wiadomość 1 z 2 (2 191 wyświetleń)

Re: Brak zaksięgowania wpłaty w bankomacie 09.03.2023

[ Edytowane ]

mrtkly Przepraszam Cię za kłopot z wpłatą pieniędzy na konto. Przekazałem prośbę o przyspieszenie realizacji reklamacji. Prosimy o cierpliwość.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
MateuszF
Moderator
Moderator icon
547
120
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (2 188 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Decyzja ostateczna

Informacje są takie że w piątek był pobierany nasz wniosek na decyzję ostateczna . I nawet nie można sprawdzić po numerze wniosku nic

02-06-2024
Re.: Decyzja ostateczna

Niestety specjalista nic nie potrafi odpowiedzieć. Właściciele domu czekają do poniedziałku do południa a niestety bank milczy i znikąd nic się dowiedzieć nie można. Czy może jest inna droga żeby od t...

02-06-2024
Re.: Decyzja ostateczna

Chciałabym pomóc ale tutaj nie jesteśmy w stanie sprawdzić informacji o Twoim wniosku.
Skontaktuj się proszę ze specjalistą, u którego składałaś wniosek

 

02-06-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy