Odpowiedz

uruchomienie transzy

Dzień dobry,

Do 1 sierpnia deweloper oczekuje wpłaty drugiej transzy kredytu hipotecznego. Jestem przed pierwszym uruchomieniem transzy przez bankowość elektroniczną. W aplikacji jest zapytanie o datę uruchomienia. Rozumiem, że na rozpatrzenie macie Państwo 10 dni. Moje pytanie jest kiedy właściwie mam złożyć wniosek i jaką ustawić datę wypłaty transzy. Czy okres 10 dni powinien się zawierać w dacie uruchomienia?

Odpowiedz
0 Lajków
misiek324
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
20-01-2022
Wiadomość 1 z 5 (2 570 wyświetleń)

Re.: uruchomienie transzy

[ Edytowane ]

10 dni to okres na przeprocesowanie wniosku o wypłatę, więc wniosek musisz złożyć na 10 dni przed wskazaną przez ciebie we wniosku datą wypłaty.

Odpowiedz
0 Lajków
dalena
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
45
13
17-11-2020
Wiadomość 2 z 5 (2 557 wyświetleń)

Re.: uruchomienie transzy

Rozumiem, a czy datę wypłaty trzeba ustalić na datę wskazaną za maksymalną przez dewelopera czy można kilka dni wcześniej?

Odpowiedz
0 Lajków
misiek324
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
20-01-2022
Wiadomość 3 z 5 (2 533 wyświetleń)

Re.: uruchomienie transzy

Może czy nawet powinno być wcześniej, bo pieniądze te muszą dotrzeć w terminie do developera.
Odpowiedz
0 Lajków
dalena
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
45
13
17-11-2020
Wiadomość 4 z 5 (2 527 wyświetleń)

Re: Re.: uruchomienie transzy

@misiek324 Możesz wpisać datę wcześniejszą, najlepiej z dnia złożenia wniosku o wypłatę transzy. Zrealizujemy to do 10 dni roboczych.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
410
81
18-01-2021
Wiadomość 5 z 5 (2 470 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Mnie trochę zmartwiła też informacja sprzed kilkunastu minut o wstrzymaniu prac nad WIRON-em... Nie wiem już co o tym wszystkim myśleć. Jak do tego podchodzicie?

30-04-2024
Re: Problem z przelewem na telefon BLIK - błąd serwera

Żebyśmy mogli to sprawdzić, skontaktuj się z nami na czacie, który znajdziesz w aplikacji na dole. Jesteśmy dostępni w dni robocze od godz. 8:00 do 22:00 i w sobotę od 8:00 do 16:00.

30-04-2024
Re: Bankomat wciągnął moje pieniadze

Dziękuje za szybką odpowiedz, proszę podpowiedzieć kiedy mogę spodziewać się zwrotu pieniędzy przy przyspieszonym procese?

30-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy