03-01-2022 21:34
04-01-2022 18:02
Dopuszczamy taką możliwość zmiany warunków. Może ona jednak wpłynąć na wydłużenie okresu wydania decyzji ostatecznej.
Tutaj nie jesteśmy w stanie przekazać więcej informacji w tym temacie. Skontaktuj się w tej sprawie z opiekunem swojego wniosku. Zweryfikuje on dokładne możliwości w Twojej sytuacji.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024