09-12-2022 08:50
Dzień dobry,
W moim kredycie w ostatnim miesiącu wzrosła o ok 600zl kwota pozostała do spłaty. Nie dostałam od ING powiadomienia o nowym harmonogramie, nie ma uzasadnienia dla tej kwoty.
Złożyłam reklamację ale na razie bez odpowiedzi. Czy ktoś miał podobnie?
10-12-2022 09:30
Przez forum trudno jest nam się odnieść do tej sytuacji. Dobrze, że złożyłaś reklamację, na jej podstawie postaramy się wszystko wyjaśnić.
Jest to zgłoszenie numer 111602/052024
17-05-2024Jeśli zgłosiłeś reklamację, przekaż tutaj jej numer. Prześlę go do działu reklamacyjnego, prosząc o szybkie wyjaśnienie.
17-05-2024Już się kontaktowałem - dwukrotnie z czatem i dwukrotnie na infolinii. 4 pracowników Waszego banku nie wie dlaczego została nałożone blokada i każą czekać do 30 dni na Jaśnie Państwa odpowiedź w tej s
... 17-05-2024