29-07-2022 09:34
Po akceptacji wniosku o "wakacje kredytowe" zauważyłem że rata, która została przesunięta na kolejny miesiąc wzrosła o 600zł - wzrosła również kwota całkowita zadłużenia.. Czy ktoś ma podobną sytuację ?
29-07-2022 10:13
Też mi w harmonogramie zdublowało odsetki na kolejną (wrześniową) ratę, mimo, że na wrzesień też mam zawieszenie. Podejrzewam, że te harmonogramy się źle przeliczają.
29-07-2022 10:17
Poczekamy do poniedziałku i zobaczymy czy będą poprawne. W razie co róbcie screeny i się zgłosi sprawę do odpowiedniej instytucji.
29-07-2022 10:24
Wydłużyło mi też okres karencji o jeden miesiąc.
29-07-2022 10:41
https://spolecznosc.ing.pl/-/Kredyty-hipoteczne/Zawieszenie-raty-wakacje-kredytowe/m-p/38055#M9250 to faktycznie może wyjaśniać te przliczenia.
29-07-2022 21:15
W miesiącu po zawieszeniu zobaczysz podwójnie naliczone odsetki. Podwójne naliczenie skorygujemy w dniu płatności raty - tych odsetek nie pobierzemy.
04-08-2022 10:37
Dziś wzrosła mi kwota kapitału do spłacenia o 186 zł. 29 lipca złożyłam wniosek o 8 miesięcy wakacji kredytowych i poza tym, że data następnej raty była błędna i jak u wszystkich zdublowało mi oprocentowanie, wszystko wyświetlało się poprawnie. A tu nagle dziś widzę, że kapitał rośnie... Jeżeli jutro (raty pobierają mi 5. każdego miesiąca) kapitał nie wróci do normy będę składać reklamację.
04-08-2022 11:25
Zdaje sie kredytobiorcy powinni teraz prowadzic swoj wlasny harmonogram platnosci, zeby weryfikowac poczynania ING... Na ten moment nawet nie moge wyswietlic detali mojego kredytu w aplikacji.
05-08-2022 09:55
Harmonogram po zawieszeniu spłaty może zawierać błędy. W harmonogramie możemy wprowadzić zawieszenie tylko jednej raty. Po tym, jak zakończy się okres, na który zawiesiliśmy spłatę, pokażemy nowe dane w harmonogramie.
onlyoneme prosimy, skontaktuj się z nami poprzez czat dostępny w Moim ING. Sprawdzimy to.
Odpowiedź na to pytanie wymaga sprawdzenia sytuacji. Dlatego bardzo prosimy o kontakt na czacie po zalogowaniu w Moim ING w dni robocze w godzinach 8:00 - 18:00, w sobotę w godzinach 8:00 - 16:00 bądź
... 31-10-2024Odpowiedź na to pytanie wymaga sprawdzenia sytuacji. Dlatego bardzo prosimy o kontakt na czacie po zalogowaniu w Moim ING w dni robocze w godzinach 8:00 - 18:00, w sobotę w godzinach 8:00 - 16:00 bądź
... 31-10-2024Dziękujemy za opinię. W Jaśle posiadamy znacznie więcej bankomatów Zachęcam do zapoznania się z adresami urządzeń na naszej wyszukiwarce: https://www.ing.pl/placowki-oddzialy-bankomaty?type=bankomat&address=jas%C5%82o%20locality
... 31-10-2024