25-10-2021 12:18 | Edytowano: 25-10-2021 12:23
Stawiłem się w wyznaczonym terminie na podpisanie aneksu do kredytu hipotecznego (czas oczekiwania na spotkanie: 2tyg) w Gdańsku ul. Kołobrzeska 16a. Na miejscu okazuje się, że nie ma z kim tego aneksu podpisać i niepotrzebnie ogarniałem opiekę dla 2 dzieci. Ja rozumiem, że sytuacje losowe dotyczą także pracowników banków, ale jak ja się spóźnię z jakimś bzdetem 1 dzień to jakoś nie macie problemu ze skontaktowaniem się ze mną a tutaj wystarczyłoby wysłać sms, że spotkanie odwołane. Pozostali trzej pracownicy w oddziale (niezbyt przepracowani w danym momencie - 0 innych petentów) nie są w stanie podpisać aneksu bo nie są "specjalistami od kredytów hipotecznych". Ja się pytam jakim trzeba być specjalistą żeby wydrukować 2 sztuki wygenerowanego wcześniej przez innych specjalistów aneksu i podsunąć do podpisania klientowi?
26-10-2021 12:20
Trudno nam przez Społeczność odnieść się do całej sytuacji, dlaczego specjalista nie odwołał wcześniej spotkania. Przepraszamy, że nie udało Ci się załatwić sprawy w trakcie tej wizyty. Niestety, ale nie wszyscy pracownicy mają odpowiednie uprawnienia, aby zająć się tematem związanym z kredytem hipotecznym.
Możesz w tej sytuacji złożyć reklamację:
- na czacie w Moim ING,
- na infolinii obsługi kredytów hipotecznych pod numerem 32 357 00 57 (8:00-20:00),
- w oddziale.
Wniosek w banku od 14.10.2025.
Ogólnie proces przebiegał dokładnie tak jak przewidywane to było na stronie:
https://www.ing.pl/partner/indywidualni/hipoteka/proces-kredytowy
Do czasu kiedy po zmianie s
... 18-11-2025W tym temacie proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej. Specjaliści firmowi dostępni są w dni robocze w godzinach: 8:00-18:00. Sprawdzimy informacje o Twojej karcie, a jeśli bę
... 18-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |