25-10-2021 12:18 | Edytowano: 25-10-2021 12:23
Stawiłem się w wyznaczonym terminie na podpisanie aneksu do kredytu hipotecznego (czas oczekiwania na spotkanie: 2tyg) w Gdańsku ul. Kołobrzeska 16a. Na miejscu okazuje się, że nie ma z kim tego aneksu podpisać i niepotrzebnie ogarniałem opiekę dla 2 dzieci. Ja rozumiem, że sytuacje losowe dotyczą także pracowników banków, ale jak ja się spóźnię z jakimś bzdetem 1 dzień to jakoś nie macie problemu ze skontaktowaniem się ze mną a tutaj wystarczyłoby wysłać sms, że spotkanie odwołane. Pozostali trzej pracownicy w oddziale (niezbyt przepracowani w danym momencie - 0 innych petentów) nie są w stanie podpisać aneksu bo nie są "specjalistami od kredytów hipotecznych". Ja się pytam jakim trzeba być specjalistą żeby wydrukować 2 sztuki wygenerowanego wcześniej przez innych specjalistów aneksu i podsunąć do podpisania klientowi?
26-10-2021 12:20
Trudno nam przez Społeczność odnieść się do całej sytuacji, dlaczego specjalista nie odwołał wcześniej spotkania. Przepraszamy, że nie udało Ci się załatwić sprawy w trakcie tej wizyty. Niestety, ale nie wszyscy pracownicy mają odpowiednie uprawnienia, aby zająć się tematem związanym z kredytem hipotecznym.
Możesz w tej sytuacji złożyć reklamację:
- na czacie w Moim ING,
- na infolinii obsługi kredytów hipotecznych pod numerem 32 357 00 57 (8:00-20:00),
- w oddziale.
Przy próbie założenia celu oszczędnościowego, po potwierdzeniu danych, pojawia się komunikat Błąd wczytywania danych Spróbuj ponownie później. Taka sytuacja ma miejsce od dłuższego czasu, zarówno w ba
... 20-04-2024Sytuacja się zmienia, dlatego odgrzebię temat. Jak to wygląda w kwietniu 2024? Na pewno są tutaj osoby, które korzystają.
Mam konto na Revolucie w złotówkach i doładowuję je:
- z karty ING (podejrzewam
... 20-04-2024Szanowna Pani Magdaleno, to nie jest odpowiedź na moje pytanie - wszystko w odpowiedzi znam ponieważ sprawnie poruszam się po aplikacji oraz opisach kredytów. Pracownicy na infolinii nie wiedzą jak ro
... 20-04-2024