16-11-2022 21:19
17-11-2022 21:56
Trudno jest nam się tutaj odnieść do tej sytuacji. Jeśli nadpłacasz kredyt, zmienia się oprocentowanie Twojego kredytu czy zawiesiłeś raty, te informacje mogą się zmieniać w harmonogramie spłat.
Proszę skontaktuj się z naszymi doradcami hipotecznymi na czacie w Moje ING lub z naszą infolinią hipoteczną (32 357 00 57) i postaramy się sprawdzić więcej szczegółów.
18-11-2022 21:42
Przykro mi w związku z tą sytuacją. Przekazałem do działu reklamacyjnego prośbę o jak najszybszą analizę Twojego zgłoszenia.
20-05-2024Dzień dobry, w dniu 15 maja około godziny 17.30 we wpłatomacie przy ul. Kruczej 46 blikiem na konto osobiste wpłacane zostały środki w kwocie 9.000,00 zł. Po włożeniu pieniędzy do wpłatomatu pojawił s
... 20-05-2024