Odpowiedz

Przelew w aplikacji ing business

Aplikacja ING Businnes, nie mogę robić przelewów (pole Nazwa Odbiorcy i Numer Rachunku są na szaro), czemu tak jest ?
Mam możliwość jedynie wybrać kontrahenta.
Jak i gdzie mogę dodać kontrahentów?
Odpowiedz
0 Lajków
Caporeira
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
10
1
06-12-2021
Wiadomość 1 z 2 (495 wyświetleń)

Re: Przelew w aplikacji ing business

Może to wynikać z uprawnień, jakie posiadasz oraz czy możesz wykonać dowolny przelew z aplikacji.

Zobacz to proszę, jak wybierzesz opcję: Przelewy i wnioski – Nowy wniosek – Edycja uprawnień użytkowników.
Tu wybiera się użytkownika z listy – pod sekcją Bankowość Mobilna, musi być zaznaczone uprawnienie: Przelew dowolny.

Szczegóły w tej sprawie mogą przekazać Ci specjaliści z działu firm. 
Są dostępni pod numerem: 32 357 00 24, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 18:00.

 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
517
113
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (453 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: problem z logowaniem do aplikacji mobilnej - "nie udało sie pobrać danych"

Cieszę się, że już wszystko jest w porządku Emotikon: Szczęśliwy 

28-03-2023
Re: Karta kredytowa. Przyznany limit.

Opłata za uruchomienie usługi Rozłóż na raty wynosi 1% kwoty rozkładanej na raty. Wyjątkiem jest karta kredytowa Visa Infinite, gdzie plan ratalny włączysz bezpłatnie.
Oprocentowanie zadłużenia rozłożo

...

28-03-2023
Re: Nadpłata kredytu hipotecznego i skrócenie okresu kredytowania

Załóżmy, że w najbliższej racie masz 55zł kapitału, a w następnej 60. Czyli na dwa miesiace 115zł. Jeśli nadpłaciłabyś 115zł to byłyby dwie równe raty i po skróceniu miałabyś taką samą ratę jak wcześn...

28-03-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy