23-02-2017 22:43
Witam,
Mam uwgi do pobierania wyciągów.
W nowej bankowości przy pobieraniu wyciągów z rachunku po kliknięciu "Pobierz wyciąg PDF" plik PDF z wyciągiem wyświetla się w tej samej sesji (zakładce) przeglądarki - czyli znika strona aplikacji a pojawia się w jej miejscu wyciąg.
Niestety po kliknięciu "Cofnij" cofa mnie do ekranu logowania i trzeba się ponownie logować.
Stara bankowość otwiera PDF w nowym "wyskakującym" okienku i nie ma takich efektów
Przeglądarka Chrome z zainstalowaną wtyczką PDF-JS PDF Viewer.
Druga uwaga jest taka, że w starej bankowości jest dostępny wyciąg z potwierdzeniami (przelewy), nowa bankowość drukuje tylko same zestawienie transakcji.
Trzecia uwaga to taka, że w starej bankowości nie są dostępne wyciągi za 2011/2012, jest komunikat "tutaj nie mamy tych lat, przejdź do nowej bankowości". W nowej są wyciągi za te 2 lata, ale niekompletne - bez potwierdzeń (przelewów). Dlaczego Państwo nie udostępnią tych lat 2011-2012 w starej bankowości jeśli w nowej są one jeszcze niedporacowane niekompletne ?
24-02-2017 23:16 – ostatnio edytowany 26-02-2017 10:38 przez MarcinB
@Jamniczek Twoje uwagi związane z generowaniem wyciągu przekazałem do osób zajmujących się rozwojem Mojego ING. Proszę wyślij do nas również wiadomość przez bankowość elektroniczną z tym opisem. Nasi analitycy dodatkowo przyjrzą się temu zgłoszeniu.
W Moim ING również możesz wygenerować wyciągi do wybranych przez siebie rachunków. Lista transakcji to nie jedyna dostępna tam forma dokumentu potwierdzającego wykonane operacje na rachunkach. Wchodząc w szczegóły wybranego przez siebie konta masz możliwość wejścia w opcję wyciągi, w której znajdziesz interesujące Cię zestawienia za wybrane okresy czasu.
Brak dostępu wyciągów za lata 2011/2012 w ING BankOnLine spowodowany jest kwestiami technicznymi. Tak jak napisałem wyżej w Moim ING możesz wygenerować zarówno listę transakcji, wyciągi uwzględniające wszelkie operacje na rachunku jak równnież konkretne potwierdzenia, np. przelewów, wybierając szczegóły tych, które Cię interesuje.
25-02-2017 06:10
Sprawa techniczna, pobieranie pliku otwierającego się w aktywnym oknie, rzeczywiście warto zmienić.
Pod Safari plik ląduje w katalogu do pobierania i następnie otwiera się w programie domyślnym.
Nie wiem więc czy to nie ustawienia przeglądarki (nie korzystam z Chroma).
Przyznam, że dopiero po przeczytaniu tego posta zainteresowałem się "potwierdzeniami przelewu". Najczęściej korzystam z historii i pojedynczego wydruku potwierdzenia transakcji. Zbiorcze? Zastanawiam się do czego to może być potrzebne. Czy będzie dostępne w nowym systemie?
26-02-2017 21:51
Dziękujemy za sugestie.
Rozważymy wdrożenie tej funkcji w aplikacji mobilnej w drugiej połowie roku.
06-03-2017 23:42
mcumberpl pisze:
......................................Przyznam, że dopiero po przeczytaniu tego posta zainteresowałem się "potwierdzeniami przelewu". ................... Zastanawiam się do czego to może być potrzebne.
Potwierdzenie może być potrzebne np. w sądzie jako dowód że jakiś tam przelew z/na konto miał miejsce, a strona przeciwna twierdzi że takowego nie było.
Teoretycznie zamiast potwierdzenia sądowi wystarczy wyciąg z listą wszystkich transakcji, o ile są tam ujęte wszystkie dane transakcji (kwota, tytuł, pełna nazwa),
ale po co sąd i wszystkie strony, które mają prawo wglądu do akt sprawy , mają się przy okazji dowiedzieć o innych twoich transakcjach - np. że 3 przelewy wcześniej płaciłeś za wystawną imprezę albo za usługi erotyczne
Czasem takie coś jest potrzebne po wielu wielu latach - bank ci owszem wydrukuje, ale odpowiednio za to skasuje, ostatnio prosiłem o jedną transakcję która miała miejsce 10 lat temu, i policzyli wg tej pozycji tabeli opłat:
04-12-2017 18:54
05-12-2017 08:52
Mamy w planach wprowadzenie wyciągów z potwierdzeniami w pierwszej połowie przyszłego roku.
Odpowiedź na to pytanie wymaga sprawdzenia sytuacji. Dlatego bardzo prosimy o kontakt na czacie po zalogowaniu w Moim ING w dni robocze w godzinach 8:00 - 18:00, w sobotę w godzinach 8:00 - 16:00 bądź
... 31-10-2024Odpowiedź na to pytanie wymaga sprawdzenia sytuacji. Dlatego bardzo prosimy o kontakt na czacie po zalogowaniu w Moim ING w dni robocze w godzinach 8:00 - 18:00, w sobotę w godzinach 8:00 - 16:00 bądź
... 31-10-2024Dziękujemy za opinię. W Jaśle posiadamy znacznie więcej bankomatów Zachęcam do zapoznania się z adresami urządzeń na naszej wyszukiwarce: https://www.ing.pl/placowki-oddzialy-bankomaty?type=bankomat&address=jas%C5%82o%20locality
... 31-10-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
13 | |
7 | |
6 |