05-11-2018 16:19
Dzień dobry. W dniu dzisiejszym zorientowałem się, iż nie otrzymałem świadczenia wychowawczego 500+ za miesiąc październik 2018. Wniosek składałem przez bankowość internetową ING w dniu 19 lipca 2018. Potwierdzenie otrzymałem na maila. Potwierdzenie wysłania wniosku znalazło się również w skrzynce bankowości internetowej.
Szybka wizyta w organie prowadzącym. Uzyskałem tam informację, iż nie otrzymali wniosku od banku. Jest to podobno 3 tego typu sytuacja gdzie wnioski były wysyłane dnia 19 lipca 2018. Poprzednie jednak dotyczyły wniosku Dobry Start 300+
Co w takiej sytuacji gdy termin na składanie wniosków z październikiem włącznie minął dnia 31 października? Dlaczego bank nie przekazał mojego wniosku? Czy była to jakaś ogólna awaria?
06-11-2018 09:16
Sprawa, którą opisujesz wymaga szczegółowej analizy.
Chciałabym Ci pomóc, ale tutaj nie możemy tego dla Ciebie sprawdzić.
Proszę, skontaktuj się z nam i zgłoś nam to:
Witaj, jak się potoczyła Twoja sprawa dalej ?? Też dostałem takie pismo, i zastanawiam się czy nie zlikwidować konta w tym ing i przelac wszystko do innego banku... Nie zmierzam się im tłumaczyć od te
... 10-06-2024Witam, wszystkich od około miesiąca bank mnie nęka żebym podawał źródło pochodzenia środków na koncie. A co to bank obchodzi? Jeśli widzą że coś nie tak to niech zawiadomią US. Moje Pytanie brzmi ale
... 10-06-2024Ja to wszystko wiem. Mój post z 2022 roku miał na celu zwrócenie uwagi na fakt, iż najbliższy wpłatomat jest BARDZO daleko. Aktualnie na terenie Szopienic znajduje się jeden bankomat Planet Cash w skl
... 10-06-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
23 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |