Bankowość internetowa

Odpowiedz

Daily tracker wydatków + alerty o przekroczeniu limitu

[ Edytowane ]

Dzień dobry,

wpadłem ostatnio na pomysł (po uprzednim przeszukaniu sieci) na przekazanie pomysłu do deweloperów aplikacji mobilnej (i nie tylko).

Zauważyłem, że możemy sobie przypisywać nasze wydatki do konkretnych kategorii. Aplikacja informuje nas za każdym razem kiedy płacimy za zakupym, przelewamy komuś pieniądze, opłacamy rachunki i faktury. Ale nigdzie nie znalazłem opcji, żeby ustawić sobie alert dotyczący wydanych w jednym dniu pieniędzy. Można sobie podejrzeć na stronie nasze miesięczne wpływy i wydatki, ale nie można ich ustawić na JEDEN dzień.

Taki alert byłby bardzo pomocny w oszczędzaniu. Byłaby wtedy możliwość ustawienia sobie, że dziennie możemy wydać na przykład 150zł i jeżeli wydamy więcej, to aplikacja poinformuje nas o tym i będziemy wiedzieć, że dzisiaj już przeholowaliśmy Emotikon: Szczęśliwy Można wtedy również dołączyć taki alert do każdego powiadomienia o wydanych pieniądzach, czyli jeżeli zrobiliśmy na przykład już kilka transakcji w tym dniu, to przy każdej transakcji oprócz powiadomienia o konkretnej kwocie, która została ściągnięta z naszego konta, mogłoby wyświetlać się kółeczko, które informowałoby nas ile jeszcze zostało nam dziennego limitu. 

Jeżeli jest już taka opcja, to przepraszam, ale nie mogę jej znaleźć i bardzo proszę o nakierowanie Emotikon: Mrugający 

 

Z wyrazami szacunku,

MisYogi

Odpowiedz
0 Lajków
MisYogi4D1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
20-04-2024
Wiadomość 1 z 2 (3 166 wyświetleń)

Re: Daily tracker wydatków + alerty o przekroczeniu limitu

Dziękuję za Twój pomysł - przekazałem go do właściwej jednostki Emotikon: Szczęśliwy

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
SebastianM
Były moderator
Były moderator icon
132
21
03-03-2023
Wiadomość 2 z 2 (3 125 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Fatalna obsługa

Dziękuję za odpowiedź ale już się kontaktowałam i odpowiedź otrzymam 16 stycznia.

24-12-2025
Re: Fatalna obsługa

Przykro nam, że nie udało Ci się załatwić sprawy, jednak ciężko nam się odnieść do tej sytuacji, mając tak niewiele szczegółów. Prosimy, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING, aby to wyjaśnić. 

24-12-2025
Re: Re.: Wpłatomat brak zaksięgowanych środków

Dziękuję za wiadomość. Cieszę się, że sprawa już się wyjaśniła 

23-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy